Twój Triumph

√   30-dniowe prawo wymiany i zwrotu

√   Darmowa dostawa od 100 zł

√   Pewne i bezpieczne zakupy z szybką dostawą

√   Bogaty wybór markowej bielizny Triumph i Sloggi

√   Autoryzowany sklep internetowy Triumph

Wymiany i zwroty

Wymiana lub zwrot zakupionej bielizny

W sklepie Glori.pl mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, można to zrobić składając pisemne oświadczenie w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.

 

   •  Jeśli zdecydujesz się na wymianę bielizny na inną (inny rozmiar, inny model), nową bieliznę dostarczymy do Ciebie za darmo!

 

Zakupiona u nas bielizna może zostać wymieniona na inną lub zwrócona pod warunkiem, że zostanie do nas dostarczona w stanie:

   •  nieużywanym i czystym,

   •  nieuszkodzonym (aby zapobiec uszkodzeniu, towar prosimy odesłać w sztywnym opakowaniu),

   •  pozbawionym zapachów (np. perfum),

   •  w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi metkami oraz z dodatkowymi akcesoriami.  

 

Bielizna wraz z wypełnionym oświadczeniem, oraz dowodem zakupu powinna zostać odesłana w ciągu 30 dni na nasz adres.

 

3 kroki wymiany/zwrotu bielizny:

  1. Wypełnij formularz wymiany/zwrotu, podając numer zamówienia (kliknij tutaj i pobierz formularz),

2. Zabezpiecz i zapakuj starannie bieliznę, do przesyłki dołącz wypełniony formularz i dowód zakupu (otrzymany wraz z przesyłką),

3. Tak przygotowaną przesyłkę wyślij na adres:

P.H. ATUT Sp. J.
Glori.pl
Al. Spółdzielczości Pracy 34/26
20-147 Lublin

   •  Koszt odesłania towaru ponosi klient

   •  Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem

 

 

Reklamacje bielizny

Warunkiem skorzystania z reklamacji jest pisemne zawiadomienie sklepu Glori.pl o stwierdzonej wadzie na załączonym formularzu w terminie do 1 miesiąca od jej wykrycia. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie do 1 roku od daty zakupu artykułu i ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy zakupiona u nas bielizna posiada wady ukryte powstałe z winy producenta, o których kupujący nie wiedział w momencie zakupu.

 

Kupującemu przysługuje prawo do wyboru sposobu usunięcia wady (usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, wymiana wadliwego produktu na inny, bez wady).

 

Reklamacji nie podlegają:

- produkty, które w sposób naturalny z czasem się zużyły bądź straciły pierwotną barwę,

- produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,

- produkty używane, bez oryginalnej metki, opakowania.

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z dostawcą paczki protokołu reklamacyjnego.

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszta przesyłki przy wymianie towaru uszkodzonego na sprawny pokrywa Sklep, w przypadku kiedy produkt nie został uszkodzony przez Klienta.

 

Wadliwy towar wraz z oryginałem dowodu zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym (kliknij tutaj i pobierz formularz) należy odesłać przesyłką pocztową pod adres sklepu:


P.H. ATUT Sp. J.
Glori.pl
Al. Spółdzielczości Pracy 34/26
20-147 Lublin

 






Serwis stosuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania Serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji Serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.